תוכן ענינים
  1. 5 פינות אוכל מעוצבות לחדש את הסלון שלך
  2. פינת אוכל נפתחת
  3. פינת אוכל נפתחת דגם COUNTRY GAROX
  4. פינת אוכל עגולה
  5. פינת אוכל עגולה נפתחת דגם פלורי
  6. פינת אוכל שיש
  7. שולחן אוכל עגול שיש אפור PANDA STYLE
  8. פינות אוכל מרובעות
  9. פינת אוכל נפתחת מעץ דגם Emily Dark הכוללת 4 כסאות בגוון שחור
  10. פינות אוכל מעץ מלא
  11. שולחן פינת אוכל מלבני נפתח מעץ מאסיבי ורגלי עץ בצורת איקס ברוקלין סולו דגם LEONARDO לאונרדו

5 פינות אוכל מעוצבות לחדש את הסלון שלך

5 פינות אוכל מעוצבות לחדש את הסלון שלך

הדרך הכי טובה ליהנות מארוחה היא להיות מוקפים בחברים ובני משפחה בשולחן מסוגנן ומעוצב. בפינת האוכל שלכם תוכלו ליצור תפאורה חלומית שאתם והאורחים שלכם לעולם לא תרצו לעזוב. 

מחפשים קצת השראה לעיצוב פינת האוכל שלכם? בין אם אתם רוצים לעצב את שולחן פינת האוכל או חדר האוכל שלכם מחדש או שאתם פשוט צריכים קצת השראה, תרצו לבדוק כמה רעיונות לשדרג את פינת האוכל שלכם. בין אם אתם רוצים ליצור מרחב רשמי או קז'ואלי יותר, יש עיצוב פנים לכולם, החל מפינות אוכל מרובעות ועד לפינות אוכל עגולות וכסאות לפינת אוכל מותאמות. 

גודל שולחן האוכל החדש שלך תלוי בכמה מקום יש לך ובאילו צרכים השולחן צריך לספק. לדוגמה, אם יש לך חדר גדול, או אם אתם רוצים ששולחן האוכל יכיל הרבה אנשים והרבה ארוחת ערב גדולות, אולי תרצו ללכת על אחד משולחנות האוכל הגדולים. עם זאת, אם יש לכם אזור מגורים קומפקטי יותר או פחות דרישות, שולחן אוכל קטן יותר או פינת אוכל נפתחת יכולים להיות הפתרון עבורכם. כך או כך, הגודל הוא הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון, ואנו ממליצים לכם להסתכל על החדר בו אתם מתכננים למקם את השולחן ולשאול את עצמכם האם שולחן האוכל הגדול או הקטן מתאים ביותר לצרכים שלכם.

כדי לוודא שזו ההגדרה האידיאלית למסיבות ארוחות שישי ולשימוש יומיומי, אספנו כמה מפינות האוכל הכי אלגנטיים במגוון סגנונות – פינות אוכל יוקרתיות ועד פינות אוכל אקלקטיות. באיזה שולחן אוכל כדאי לבחור? איזו מידה כדאי לקנות, באיזו צורה הפינה צריכה להיות ובאיזה סוג חומר? בחירת שולחן האוכל המושלם היא לא תמיד קלה, ולכן הכנו עבורכם 5 רעיונות לפינות אוכל מעוצבות שישדרגו את הסלון שלכם.

פינת אוכל נפתחת

פינת אוכל נפתחת דגם COUNTRY GAROX

לשולחן הניתן להרחבה יש משטח שולחן שניתן לשלוף זה מזה כדי להגדיל את שטח השימוש. אם יש לכם מספיק מקום, אז שולחן מתרחב מציע לך את הגמישות לארח את בני המשפחה או אורחים נוספים. פינת אוכל נפתחת דגם COUNTRY GAROX בעיצוב נקי של שולחן המערכת בעלת מראה טבעי ומיוחד, רגליים בצבע שחור. המערכת כוללת 4 כסאות מהודרים ונוחים לבחירה שחור/אפור.

פינת אוכל COUNTRY GAROX
יתרונות
-קלה לפתיחה.
-ניתן לבחור בין 2 צבעים לכסאות.
חסרונות
עלול להיראות פשוט מדי לחלק מהאנשים.
₪1,690
מחסני חשמל

פינת אוכל עגולה

פינת אוכל עגולה נפתחת דגם פלורי

פינת אוכל עגולה מתאימה באופן מושלם לאנשים שאוהבים לארח מכיוון שבשולחן עגול כל הסועדים והאורחים שיושבים בשולחן נמצאים אחד מול השני ולא יישבו רק ליד בן אדם אחד כל הערב. שולחן פינת אוכל עגול מעץ אגוז, רגל מרכזית שחורה. סה"כ מידה אחרי פתיחה קוטר: 3.02 מ'.

פינת אוכל דגם פלורי
יתרונות
בזכות הצורה, פינת האוכל מאפשרת אינטראקציה בין כולם ולאף אחד לא יהיה משעמם כך.
חסרונות
-לא תמיד הוא מתאים לחדר. רוב הבתים שלנו בנויים מקירות מרובעים.
-לא תמיד פינת אוכל עגולה יכולה להשתלב ליד קיר כזה בלי שהיא תהיה מודגשת מדי.
מחיר דרך האתר
רגב רהיטים

פינת אוכל שיש

שולחן אוכל עגול שיש אפור PANDA STYLE

בין אם אתם רוצים שולחן חלל אוכל רשמי או יותר קז'ואלי, אחד המאפיינים המרכזיים של חדר האוכל הוא שולחן האוכל. בין כל סוגי שולחנות האוכל שיש בחוץ, פינת אוכל שיש היא ההשקעה הטובה ביותר. למעשה האיכות והעמידות חסרת הגיל של שולחן אוכל משיש הם השקעה ארוכת טווח ולא תצטרכו כל שנתיים להחליף שולחן. שולחן לפינת אוכל עגול מעץ דגם שיש אפור.

שולחן לפינת האוכל דגם שיש אפור הוא אופציה קומפקטית ופרקטית להקנות לביתכם מראה בהשראה מודרנית ואלגנטית. השולחן מודרני בעל בשכבה עמידה לחום ומונעת שריטות , רגלי מתכת יצוק מצטלבות וחזקות העמידות לאורך שנים. מתאים בנוסף לדירות קטנות , חדרי המתנה או חדרי ישיבות.

שולחן אוכל PANDA STYLE
יתרונות
בעזרת טיפול נאות שכולל בדרך כלל ניקוי או הברקה של המשטח תוכלו לשמור על השולחן לאורך זמן.
חסרונות
שיש עשוי להיות אבן עדינה, אך הוא עדיין חומר יציב ועמיד.
₪1,370
מחסני חשמל

פינות אוכל מרובעות

פינת אוכל נפתחת מעץ דגם Emily Dark הכוללת 4 כסאות בגוון שחור

פינת אוכל בעלת מראה טבעי ומיוחד, רגליים מעץ מלא. עשויה עץ מלא בשלוב סנדוויץ' ולביד mdf לעמידות וחוזקה לאורך שנים. המערכת כוללת 4 כסאות מהודרים ונוחים. נפתחת בפתיחה קלה לגודל מרשים של 150 ס"מ. פינת אוכל גדולה ומרווחת שיכולה להכיל 6 עד 8 סועדים. רגלי השולחן עבות ומרשימות במיוחד. מגיעה בצבע עץ כהה אורינטלי.

פינת אוכל דגם Emily Dark
יתרונות
-שולחנות מרובעים יכולים לעבוד היטב בפינות מטבח עם חללים קטנים.
-שולחנות מרובעים קטנים יותר יכולים להכיל ארבעה אנשים בנוחות וניתן גם להכניס אותם בצורה מסודרת לפינה כאשר אין לנו צורך להשתמש בהם.
חסרונות
פחות יתאים בחללים עגולים ולא סימטרים.
₪1690
ACE

פינות אוכל מעץ מלא

שולחן פינת אוכל מלבני נפתח מעץ מאסיבי ורגלי עץ בצורת איקס ברוקלין סולו דגם LEONARDO לאונרדו

פינת אוכל מעץ מאסיבי ורגלי עץ בצורת איקס. דגם: לאונרדו. רגלי השולחן והמסגרת שלו עשויים מעץ מאסיבי. הפלטה העליונה עשויה מפורניר עבה ואיכותי. מבחינה עיצובית רגלי השולחן הן בצורת איקס. בכל צד של השולחן יש רגל איקס ובין שתי הרגליים מחברת קורה מרכזית.

שולחן פינת אוכל דגם LEONARDO לאונרדו
יתרונות
-עיצוב מרהיב ומודרני.
-מתאים לכל סגנון בית: בוהו-שיק, מודרני וגם קלאסי.
חסרונות
מתאים בעיקר לבתים גדולים או עם פינת אוכל מרווחת
₪2,290
מחסני חשמל

סגנון קלאסי אף פעם לא מתיישן, וחלל האוכל של הבית שלכם ראוי למראה אלגנטי וקלאסי עם מגע מודרני נעים. ואין טוב יותר מעץ כדי להביא את הטוב משני העולמות. כיום ניתן לראות הרבה שולחנות אוכל מודרניים מעוצבים המתאימים באופן מושלם לכל סוגי חללי האוכל המודרניים.